11 Ağustos 2009 Salı

Tatilden Döndümmm=)

Senenin ve okulun yorgunluğunu atmak üzere 1 haftalık bir Çeşme tatili yaptım, bol bol yüzdüm buz gibi Ege denizinde, zaten esmerdim ama iyice bronzlaştım=( Kendimi güneşten sürekli 50 faktörlük güneş kremleriyle korumaya çalıştım ama olmuyor olmuyor, yine esmerleşiyorum =) İşin kötü tarafı ben güneşi ve güneşlenmeyi seven biriyim ama kapkara bir biçimde de gezmek istemiyorum anlıyacağınız=)



Gelelim tatilde neler yaptığıma genel olarak bol bol kitap okudum, güzel Çeşme havasını soluyarak çayımı içtim, yorgunluk attım. Çeşme'nin içine indik fakat o kadar kalabalık ki insan bunalıyor biraz, çok hoş takılar aldım kendime. Çeşme'ye indiğinizde kesinlikle takıcılara bir uğrayın derim, çok güzel şeyler var.



Ama şunu anladım insan neresi olursa olsun yaşadığı, büyüdüğü yeri çok özlüyor. Geri dönerken fark ettim ki İstanbul gibisi yok,trafiğini bile özlemişim yaa =)Kısaca tatilim böyle geçti işte, sizleri ve bloğuma yazı yazmayı özlemişim gerçekten=)

Hiç yorum yok: